(+420) 415 930 480     info@1sdzp.cz  

Callcentrum

Telemarketing

Popis projektu

  • Callcentrum 1

  • cc2-small

  • Callcentrum 3

  • Callcentrum 4

  • Callcentrum 5

  • Callcentrum 6

  • Callcentrum 7

  • Callcentrum 8

  • Callcentrum 9

  • Callcentrum 10

Od roku 2006 provozujeme 6 profesionálních callcenter v Děčíně, Ústí nad Labem, České Lípě, Jaroměři, Mostě a Teplicích. S telemarketingovými službami máme bohaté zkušenosti, řadu vynikajících referencí a v případě zájmu jsme schopni zajistit i volání do/ze zahraničí.

Na všechny dodávky zboží, výrobků a služeb Vám můžeme poskytnout náhradní plnění ve smyslu ustanovení zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti.     Další informace…

Nabídka našich služeb

  • Aktivní prodej zboží, služby či nabídka schůzek
  • Aktualizace databáze
  • Informační sdělení zákazníkům
  • Průzkumy trhu a mínění o schůzkách
  • Průzkumy veřejného mínění
  • Potvrzování účasti
  • Kontroly zaměstnanců
  • Upomínky, telef. vymáhání pohledávek

Příklady služeb

Mystery Calls:

Telefonicky zjišťujeme kvalitu poskytovaných služeb. Operátor vystupuje v roli fiktivního klienta a drží se striktně předepsaného scénáře. Vyhodnocení hovorů provádí zadavatel.

Dotazníkové akce a průzkum trhu:

Slouží ke sběru informací, které se týkají různých oblastí. Výstupy slouží většinou jako podklad pro další marketingové zacílení firmy a hrají důležitou roli v následné obchodní strategii. Dotazníkové akce a průzkumy trhu probíhají formou volných nebo uzavřených odpovědí tázaného na položené cílené dotazy v předem připraveném dotazníku. Probíhají anonymně. V případě dlouhých dotazníků je důležité motivovat klienta k odpovědím a otázky nepokládat jen formou výslechu. Na začátku má být klient seznámen s dobou, kterou vyplněním dotazníku stráví.

Vymáhání pohledávek:

Využívá se především v bankovním a finančním sektoru. Pro vymáhání pohledávek většinou vyčleňujeme samostatné oddělení se specialisty v tomto oboru. Důležitá je sebejistota, stručnost a údernost projevu.

Welcome Calls:

Přivítací hovor pro nového zákazníka. Pomáhá vytvářet pozitivní vztah mezi klientem a firmou. Úvod vždy patří poděkování klientovi za využívání služby (produktu), pak následuje stručné seznámení s nejdůležitějšími body budoucí spolupráce. Ukončení hovoru musí vyznít tak, že klient se cítí být důležitým a pokládá sluchátko s pocitem, že se za jakékoli situace může na firmu s důvěrou obrátit.

Follow-up hovory:

Dle našeho názoru jsou vhodné jen pro určité segmenty trhu. Slouží k zjišťování spokojenosti klienta při využívání služeb a zároveň získání informací, které poslouží pro případnou následnou nabídku nebo předcházení stížnostem v případě klientovy nespokojenosti.

  • Informační linky 24 hod. denně o Vašich výrobcích, službách
  • Zákaznický servis
  • Příjem objednávek
  • Plánování schůzek
  • Obsluha hovorů – kvůli reklamacím
  • Koordinace pro centrum s obchodními zástupci
  • Hlasové služby
  • Zpracování nadbytečných hovorů
  • Přijímání hovorů i mimo určené hodiny

Příklady služeb

Zákaznické informační linky:

Mezi bezesporu nejvýznamnější a v dnešní době nepostradatelné služby našim zákazníkům patří infolinky (zákaznické informační linky), které jsou tu kdykoliv si Váš zákazník přeje a potřebuje dostat žádané informace nebo vyřídit požadavek.

Objednávkové linky:

Chcete mít jistotu, že Vaši zákazníci mají všechny možnosti k nákupu Vašich výrobků či služeb? Pokud ano, je tu pro Vás naše služba přímého prodeje po telefonu, která patří k nejjednodušším způsobům nákupu vyhledávaným zákazníky.

Rezervační služby:

Ať už se jedná o rezervaci míst na konferenci, seminář, schůzku nebo prezentaci, nabízíme naše rezervační služby k organizaci Vašich závazků.

Automatický hlasový systém:

Služba automatického hlasového systému je jednoduše využitelná pro každého, kdo chce svým zákazníkům sdělit po vybrání specifické volby předpřipravenou informaci. V praxi je toto řešení využíváno například k drobným platbám, rezervacím nebo průzkumům.

  • Aktualizace interní, externí databáze
  • Tvorba databáze
  • Poskytování databáze základního a rozšířeného upřesnění k dané klientele
  • Shromažďování dat
  • Digitalizace dokumentace
  • Archivace dokumentů do elektronické podoby
  • Databáze B2B – segmentace dle:
    • právní formy
    • činnosti – NACE
    • kategorie počtu pracovníků
    • druhu vlastnictví
    • výše ročního obratu
    • okresu sídla firmy
    • velikosti obce
    • data vzniku ekonomického subjektu
  • Databáze B2C (koncových zákazníků):
    • rodina a příslušníci
    • informace jestli v dané rodině jsou statutární osoby (jednatelé, předsedové představenstva, atd.)
    • věkovou kategorii
    • telefonní kontakt – pevná i mobilní čísla
    • vlastnictví nemovitosti:
      • rodinný dům
      • byt
      • bytový dům
      • více nemovitostí
    • informace o případné zástavě nemovitosti nebo exekuci
    • omezení (např. věcné břemeno)
    • připojení na UPC
    • souřadnice objektu jak v JTSK, tak i v GPS (WGS84)
    • připojení na elektřinu
    • typ přípojky na plyn
    • připojení vodovodu
    • u bytových domů i počet bytů
    • počet obyvatel v obci, z toho v produktivním věku
    • pošta, škola, zdravotnické zařízení, policie v náležící obci
    • záliby
    • příjmové skupiny
  • Databáze objektů:
    • způsob využití objektů
    • zástavní práva
    • omezení (např. věcné břemeno)
    • připojení na UPC
    • typ přípojky na plyn
    • připojení na elektřinu
    • připojení vodovodu
    • objekt v společném jmění manželů
    • firemní objekt
    • typ stavby (rodinný dům, bytový dům, atd.)
    • počet bytů v bytových domech
    • počet skutečně obydlených bytů
    • celkový počet vlastníků bytového domu
    • souřadnice objektu v JTSK
    • souřadnice objektu v GPS (WGS84)
    • počet obyvatel v obci, počet obyvatel v produktivním věku
    • pošty, školy, zdravotnická zařízení, policie
    • autoparky

Vše je v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. a zákonem 480/2004 Sb.

Příklady služeb

Tvorba a správa věrnostních klubů:

Nejdůležitější jsou pro nás naši vlastní zákazníci. S tímto tvrzením se nedá jinak než souhlasit. Informace o nich jsou pro nás klíčové. Jaké výrobky nakupují, jak často a za kolik, to vše a mnohé další jsou důležité informace pro každého marketéra a obchodníka. Naše společnost nabízí řešení jak tyto informace dát dohromady a čerpat z nich pro další kroky ve Vašem strategickém plánování.

Kontakty

Zuzana Bařinová
Manažer projektu

M: (+420) 603 817 527
 zuzana.barinova@1sdzp.cz

Hrnčířská 761
470 01 Česká Lípa

[Zobrazit na mapě]

Monika Lehečková
Manažer projektu

T: (+420)
M: (+420) 739 454 954
 monika.leheckova@1sdzp.cz

Hoření 3083/13
400 11 Ústí nad Labem

[Zobrazit na mapě]

Petra Dlabolová, DiS.
Ředitel pro rozvoj a strategii
Vedoucí střediska Praha

T: (+420) 415 930 463
M: (+420) 736 630 228
 petra.dlabolova@1sdzp.cz

Green Park Offices
Žerotínova 32
Praha 3 – Žižkov

[Zobrazit na mapě]

Co říkají naši zákazníci…

Gratuluji! Řítí se na vás chvála ze všech stran. Na východočeském mítinku a nejen tam to prý nebylo k zastavení. Musím vám moc a moc poděkovat za práci a přístup k našim poradcům.
Marie Turkovičová, ORIFLAME CZECH REPUBLIC

Ke stažení

Leták – služby Callcentra & Helpdesku

Zaujaly Vás naše služby?

Kontaktujte nás nezávazně pro další informace…

Kontaktní formulář

Zaměstnání v Call centrech 1.SDZP

Od roku 2006 provozujeme 5 profesionálních callcenter v Děčíně, Ústí nad Labem, České Lípě, Jaroměři a Mostě. S telemarketingovými službami máme bohaté zkušenosti. Již od počátku jsme zaměřeni na kvalitu a péči, kterou věnujeme každému telefonnímu operátorovi.

Domácí zázemí a profesionální přístup našich vedoucích pomáhá k výchově zkušených profesionálů, kteří jsou dobře ceněni na trhu práce.

Zároveň nabízíme a pomáháme s prací osobám se sníženou zdravotní způsobilostí.

Nabízíme práci pro studenty, OZP, OZZ a ostatní na pozici Telefonní operátor

  • Práce na DPP, HPP pro studenty, OZP, OZZ a ostatní
  • Získání komunikačních a prodejních dovedností
  • Práce v příjemném kolektivu
  • Systém benefitů
  • Fixní mzdu + motivující ohodnocení
  • Po absolvování 180 hodin školení a práce certifikát o absolvování kurzu
  • Pro studenty potvrzení o praxi pro budoucího zaměstnavatele

  • Příjemné vystupování
  • Aktivní přístup k práci
  • Týmového hráče
  • Samostatnost a zdopovědnost
  • Znalost práce na PC

  • Možnost individuální domluvy na pobočce s vedoucím
  • Běžná pracovní doba 8:00-13:30 nebo 13:30-19:00
  • Požadujeme minimálně 12 hodin práce týdně

Co říkají naši zaměstnanci…

U nás na call centru máme skvělý kolektiv a často se dobře bavíme. Moc se mi líbí taková ta „rodinná“ atmosféra, která zde panuje. Mám kolem sebe lidi, kteří v mnoha případech mají i větší zdravotní problém než já, ale jsme jedna velká rodina.
Zuzka, telefonní operátor

Zaujala Vás naše nabídka?

Kontaktujte nás nezávazně pro další informace telefonicky na 736 254 388, e-mailem naborcc@1sdzp.cz nebo přes kontaktní formulář.

Kontaktní formulář

Mohlo by Vás také zajímat

Zpět na začátek

Kontakt

Riegrova 909/5, 405 02 Děčín Telefon: (+420) 415 930 480 Fax: (+420) 415 930 489 Web: http://www.1sdzp.cz

Naše další projekty