KISS

Krizový informační svolávací systém

Popis projektu

KISS - Krizový informační svolávací systém

  • KISS  - Krizový informační svolávací systém

Krizový informační svolávací systém slouží k informování velkého počtu osob o událostech jak ve vypjatých situacích, tak při běžném provozu. Když se hraje o čas, snadno zařídí rychlou komunikace a zajistí i odezvu.

  • Hromadná oslovení vedení i zaměstnanců
  • Scénáře pro běžné i nečekané situace
  • Nástroj pro svolání krizového týmu
  • Možnost plošného informování
  • Funkce pro sběr odpovědi
  • Více způsobů oslovení: hlas (text to speech), SMS, e-mail)
  • Možnost eskalace volání
  • Pro všechny typy zařízení
  • Bez nutnosti instalace

Spolehlivost

Spuštění odkudkoliv

Okamžitá zpětná vazba

Režim 24/7/365

Úspora času

automatizovaný postup

Použití KISSu je nastavitelné v mnoha modulech v souvislosti s požadavky zákazníka

Pravidla na nastavení systému si stanovíte sami, s naší pomocí nastavíme scénáře pro různé situace a způsob oslovování.

Umí oslovit příjemce i v předem naplánovaném čase

Umožňuje opakované zasílání informací

Samotné oslovení je pohodlné – systém převede psané sdělení do mluvené formy až do 17 jazyků

Systém nemusíte instalovat, běží on-line

Verze pro telefony, tablety, počítače, notebooky

O systému KISS:

Pomocí KISSu můžete příjemcům zavolat a pomocí automatického hlasu předat sdělení, případně jim pošle SMS, nebo doručí e-mail. Máte tedy na výběr ze tří způsobů, jak adresáty oslovit. Pro každou z variant může být sdělení jiné.

  • Po oslovení příjemců přijdou na řadu návazné kroky:
    • Oslovení náhradníků, pokud příjemci nereagují
    • Eskalace informací na vyšší místa
    • Volba jiného způsobu oslovení, místo hlasu například SMS
    • Poslání potvrzení, že vše proběhlo v pořádku
    • Může se stát, že se někomu KISS nedovolá. Možná je příjemce mimo signál, nebo si ještě nezapnul telefon… V takovém případě umí KISS zavolat znovu, a to podle vámi zvolených pravidel. Další cestou, kterou řešení nabízí, je pravidelné rozesílání informací (pozvánky na poradu, upomínky).
  • Některé situace vyžadují, aby důležitější zaměstnanci dostali informace dříve. KISS nabízí možnost, jak vedoucí, odborné či kterékoli jiné příjemce při oslovovování upřednostnit…

Není důležité, jaké zařízení používáte – funguje na všem:

Android - Telefony, tablety
Android
Telefony, tablety
windows
Windows
Telefony, tablety, počítače
apple
Apple
Telefony, tablety, počítače
linux
Linux
Počítače

  • Hned po odeslání sdělení budete moci sledovat, kdo informaci už dostal a kdo ještě ne.
  • Dozvíte se odpovědi na své dotazy.
  • Je možné i grafické vyjádření, systém nabídne reporty po ukončení oslovení s detailními informacemi.

KISS běží v datovém centru společnosti O2 Czech Republic a.s. K chodu používá ty nejmodernější a nejspolehlivější technologie, které minimalizují riziko výpadku systému.

O2 Cloud

KISS MEDICALKISS MEDICAL

  • Svolávací a informační řešení, které vám nabídne pomocnou ruku v krizových i běžných situacích.
  • Hromadná oslovení zdravotníků, personálu i pacientů
  • Scénáře pro traumatologické plány, porady, vizity atd.
  • Nástroj pro svolání krizového týmu
  • Možnost plošného informování všech zaměstnanců
  • Funkce pro oslovení vybraných lékařů, sester, oddělení

V KISS Medical si můžete spolu s námi připravit neomezené množství scénářů. Díky nim ušetříte při mimořádných situacích spoustu času – scénáře totiž obsahují přesné informace, koho a jakým způsobem oslovit.

KISS Medical může příjemcům zavolat a pomocí 3 možných typů oslovení předat sdělení. Pro každou formu – SMS, hlasové volání či e-mail může být obsah sdělení různý. Poté, co systém osloví příjemce, počká na zpětnou vazbu a zachová se podle ní:

  • Osloví náhradníky, pokud příjemci nereagují
  • Eskaluje informace na vyšší místa
  • Zvolí jiný způsob oslovení
  • Pošle informaci, že všechno proběhlo v pořádku
  • Urgentnost situací si může vyžadovat přednostní oslovení vybraných osob, i to je s KISS Medical možné

KISS SHARP
Pro urychlení pomoci pro zraněné je možné využít modul systému KISS, který umožňuje:

  • Zkrátit čas, v němž se pomoc dostane zraněným nebo nemocným lidem
  • Zobrazuje zásahy na mapě
  • Hledá nejbližší pomoc
  • Hromadně oslovuje dobrovolné záchranáře
  • Umožňuje nastavit způsob dopravy
  • Plánuje trasu ke zraněnému
  • Nabízí komunikaci i pomocí chatu
  • Zahrnuje přehled dostupných AED
  • Zachovává soukromí záchranářů
  • Dispečeři mohou rychle oslovit dobrovolné záchranáře, kteří se nachází nejblíže dané osobě. Zranění je tak možné začít řešit ještě dříve, než přijede sanitka.

Využití při řešení živelních pohrom
KISS - živelné pohromy
V posledních letech stihla Českou republiku řada přírodních pohrom, které vstoupily do našich životů. Značné škody napáchaly povodně i orkány, svoji daň si vybraly i další živly. V takových situacích je kvalitní komunikace naprosto zásadní.

  • Rychlé obeznámení se situací
  • Předání instrukcí všem odpovědným osobám
  • Komunikace uvnitř i vně organizace / úřadu
  • Neustálý přehled o stavu svolávání
  • Možnost napojení na tlačítka a HW prvky
  • Krizový manažer může díky několika klepnutím na svůj telefon svolat tým, který bude vyhodnocovat a řešit situaci.
  • Díky předem připravenému scénáři se snižuje riziko zmatků a nedorozumění.
  • Lze si připravit scénáře pro nejrůznější situace, se vším vám rádi pomůžeme.

KISS COMPANYKISS Podniky
KISS Company je svolávací a informační řešení, které vám nabídne pomocnou ruku v krizových i běžných situacích.

  • Hromadná oslovení vedení, zaměstnanců i zákazníků
  • Scénáře pro nečekané situace, svolání porad, instrukce atd.
  • Nástroj pro svolání krizového týmu
  • Možnost plošného informování všech zaměstnanců
  • Funkce pro oslovení vybraných skupin nebo týmů
  • Různé způsoby komunikace: hlas, SMS a e-mail
  • Pro všechny typy zařízení
  • Bez nutnosti instalace
  • Možnost sledování statistik oslovení
  • O2 Cloud

Komunikace napříč podnikem:

KISS Company je připraven na nejrůznější scénáře – při živelních pohromách, v případě evakuace budovy, když dojde k výpadkům proudu, při svolávání porad a také v dalších situacích je kvalitní komunikace klíčem a zárukou dobrého konce.. Primárně byl navržen jako komunikační nástroj pro krizové řízení, nicméně skvěle plní svou funkci i při méně vypjatých situacích…

  • Vedení & lidské zdroje
  • Krizové řízení & security
  • IT & provoz
  • Zákazníci
  • Zastupitelnost osob
  • Opakovaná oslovení

Co všechno KISS podniku umožňuje:

  • Pomoc pro vedení i zaměstnance – KISS Company doručí důležité informace přímo do mobilních telefonů. Můžete použít hlas, SMS i e-maily.
  • Spolehlivost – KISS Company je umístěný na serveru v cloudovém úložišti. I to přispívá ke spolehlivosti systému.
  • Jednoduchost – Systém vás povede, jak co nejrychleji a nejjednodušeji vytvořit sdělení. Můžete použít šablony.
  • Rychlost – Pomocí několika kliknutí předáte zprávu příjemcům, ta se dostane až do jejich mobilního telefonu.

KISS Company může příjemcům pomocí automatického hlasu předat sdělení, případně jim pošle textovou zprávu, nebo doručí e-mail. Pro každou formu – SMS, hlasové volání či e-mail může být obsah sdělení různý.

Poté, co systém osloví příjemce, počká na zpětnou vazbu a zachová se podle ní:

  • Osloví náhradníky, pokud příjemci nereagují
  • Eskaluje informace na vyšší místa
  • Zvolí jiný způsob oslovení
  • Pošle informaci, že všechno proběhlo v pořádku

Co když potřebujete svolat krizový štáb a máte u sebe jen telefon? Není třeba chvátat k počítači, případně začít listovat v telefonním seznamu zaměstnanců. Pomocí telefonu spustíte automatické konktaktování osob a KISS Company se o vše postará sám…

Uživatelské rozhraní je nyní dostupné ve třech jazycích. Samotný text oslovení může být v některém ze sedmnácti jazyků. Vaše sdělení systém převede na hlas, a příjemce si ho může poslechnout nejen v češtině, ale také například v angličtině, němčině a dalších jazycích…

Pokud nastane kolize ve výrobě a neočekávaně se zastaví výrobní linka, je každá minuta drahá… KISS urychlí spojení managementu s odpovědnými zaměstnanci.

  • Plošné informování zaměstnanců o výpadku
  • Svolání vedení a krizového týmu
  • Jednoduché spuštění
  • Propojení s HW prvky areálu (např. tlačítka, dveřníky, SOS tlačítko v hale)
  • Uchování všech oslovení, včetně podrobných statistik

KISS pomáhá ve všech oborech

Hromadné oslovení lidí je potřeba, která je společná pro většinu organizací.
Rychle a snadno oslovit adresáty potřebují v nemocnicích, výrobních podnicích či obchodních řetězcích.
Možná je vaše firma z jiného oboru. Přesto si troufneme tvrdit, že KISS najde uplatnění i tam.

Zaujaly Vás naše služby?

Kontaktujte nás nezávazně pro další informace…

Kontaktní formulář

Na všechny dodávky zboží, výrobků a služeb Vám můžeme poskytnout náhradní plnění ve smyslu ustanovení zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti. Další informace…

Mohlo by Vás také zajímat

Zpět na začátek

Kontakt

Riegrova 909/5, 405 02 Děčín Telefon: (+420) 415 930 480 Fax: (+420) 415 930 489 Web: http://www.1sdzp.cz

Naše další projekty